• Info
  • Miljö
  • FAQ
  • Kontakt

Frågor & Svar

Hur lång är leveranstiden?
Alla beställningar som inkommer innan kl 17.00 på en arbetsdag skickas normalt inom två till tre arbetsdagar.

Tillkommer frakt på mitt köp?
Frakt tillkommer med 75 kr (inkl. moms). Handlar du över 500 kr (inkl. moms) får du fraktfritt. Vi levererar endast inom Sverige.

Hur kontaktar jag er om jag har frågor om artiklar i webbshopen?
Du når vår kundtjänst direkt på telefonnummer: 08-744 78 80. Eller maila din fråga till [email protected]

Hur visas priserna i beställningsportalen?
Samtliga priser visas inklusive moms. Totalpris för din beställning summeras i kassan, inklusive eventuella avgifter för frakt samt moms.

Hur gör jag en retur eller reklamation?
Kontakta vår kundtjänst inom 8 dagar från leveransdagen via [email protected] så hjälper de dig. Meddela gärna ditt ordernummer för snabbare hantering.

Kan jag se plaggen och prova dem någonstans?
Ja, du kan både prova och köpa vissa av plaggen i Campusbutiken (Allhuset) till samma priser som i webbshopen.

Hur gör jag om en vara saknas i min order?
Kontakta vår kundtjänst på [email protected] så hjälper de dig. Meddela gärna ditt ordernummer och artikelnummer på varan som saknades för snabbare hantering.

Vad innebär när det står ”Ej i lager” på en artikel?
Artikeln är tillfälligt slut i lager eller inte har inlevererats ännu, för att veta mer kontakta gärna vår kundtjänst via [email protected]

Hur gör jag för att ändra min order?
Har du gjort en order där du behöver justera något i, exempelvis fel beställda artiklar eller fel registrerad adress, kontakta omgående vår kundtjänst på 08-744 78 80 eller via mail [email protected]. Ange ditt ordernummer för snabbare hantering.

När skickas varan om den är restnoterad?
Artiklar som är restnoterad på din order skickas få fort de är åter i lager. Kontakta kundtjänst för mer information om beräknad leveranstid via [email protected]design.se

Hur kan jag spåra min order?
När din order har skickats från vårt lager kan du logga in på ”Mina sidor” i beställningsportalen och se din Orderhistorik. Välj ”Visa” på aktuell order och under rubriken ”Spåra paket” hittar en spårningslänk.

Varför är översättningen till engelska inte helt korrekt?
Vi använder automatisk Google Translate för översättningen – detta kan orsaka vissa felaktigheter. Om något är oklart – kontakta oss direkt.

Uppdaterar…
  • Du har inga produkter i varukorgen.