Frågor & Svar

Hur lång är leveransen?

Normalt 2-3 arbetsdagar för inrikesleveranser. För produkter som produceras efter beställning blir leveranstiden längre. Mer info vad som gäller för varje enskild produkt finns i artikelbeskrivningen.

När skickas varan om den är restnoterad?

Så fort den kommer in på lager. För mer information kontakta [email protected]

Det står “Ej i lager”, vad innebär det?

Varan finns för tillfället inte i lager.

Hur ändrar jag leveransadress på min order?

Kontakta oss via e-post [email protected] snarast möjligt och ange ordernummer och ny leveransadress.

Hur gör jag om jag har fått fel varor?

Kontakta oss via e-post ([email protected]) så kommer nya varor att skickas tillsammans med en retursedel för de felaktiga varorna.

Vissa varor ur min leverans saknas?

Kontakta oss via e-post ([email protected]) så kommer vi se till att varorna skickas omedelbart från vårt lager.

Min order har inte kommit fram?

Du kan se status på din beställning med hjälp av trackingnumret du fått när varan lämnat lagret. Maila ordernummer till [email protected] så hjälper vi dig att spåra försändelsen ifall du har några ytterligare frågor.

Vad gör jag om jag har råkat beställa fel produkter?

Kontakta oss via e-post ([email protected]) så snart som möjligt.

Uppdaterar…
  • Du har inga produkter i varukorgen.