Frågor & Svar

Kundtjänst | Support
Har du frågor om en befintlig webborder eller behöver hjälp i webshopen kontakta gärna vår support/kundtjänst här.

Kan jag som privatperson handla?
Du kan inte handla i denna shop som privatperson. Om du vill beställa får du kommunicera med din förening.

Hur hittar jag mitt kundnummer?
Du hittar ditt kundnummer genom att klicka här (PDF).

Kan jag trycka vår egen logo eller personnamn på kläderna?
Ja, det kan vi göra. För att se vad det kostar kan du ta en titt i vår prislista för tilltryck här. Vill du beställa eller har frågor, kontakta [email protected].

Hur lång är leveranstiden på lagervaror?
Alla beställningar som inkommer innan kl 17.00 på en arbetsdag skickas normalt inom två arbetsdagar (Normalorder).

Hur lång är leveranstiden på On Demand produkter?
Alla beställningar av On Demand-produkter (ej lagerförda) är specificerad på respektive produktsida. Med reservation att vår underleverantör inte restnoterar varan.

När bör jag lägga min order för att den ska skickas samma dag (Expressleverans)?
Alla beställningar som inkommer innan kl 13.00 på en arbetsdag skickas normalt från vårt lager samma dag (Expressorder). Detta gäller endast av lagerförda artiklar. Skicka även ett mail till [email protected] med ditt ordernummer.

Kan jag få min order skickad till min privata adress?
Ja, det går utmärkt. Viktigt är att du lämnar fältet för företagsnamn under leveransadress tomt/blankt i kassan.

Tillkommer frakt på mitt köp?
Fraktkostnad tillkommer och baseras på din orders totala vikt. När du klickar vidare till ”Kassan” kan du se vår fraktberäkning.

Hur kontaktar jag er om jag har frågor om artiklar i beställningsportalen?
Du når vår kundtjänst direkt på telefonnummer: 08-744 78 80. Eller maila din fråga till [email protected]

Hur visas priserna i beställningsportalen?
Samtliga priser visas inklusive moms. Totalpris för din beställning summeras i kassan, inklusive eventuella avgifter för frakt och betalning, samt moms.

Hur gör jag en retur eller reklamation?
Kontakta vår kundtjänst inom 8 dagar från leveransdagen via [email protected] så hjälper de dig. Meddela gärna ditt ordernummer för snabbare hantering.

Hur gör jag om en vara saknas i min order?
Kontakta vår kundtjänst på [email protected] så hjälper de dig. Meddela gärna ditt ordernummer och artikelnummer på varan som saknades för snabbare hantering.

Vad innebär när det står ”Ej i lager” på en artikel?
Artikeln är tillfälligt slut i lager eller inte har inlevererats ännu, för att veta mer kontakta gärna vår kundtjänst via [email protected]

Hur gör jag för att ändra min order?
Har du gjort en order där du behöver justera något i, exempelvis fel beställda artiklar eller fel registrerad adress, kontakta omgående vår kundtjänst på 08-744 78 80 eller via mail [email protected]. Ange ditt ordernummer för snabbare hantering.

När skickas varan om den är restnoterad?
Artiklar som är restnoterad på din order skickas få fort de är åter i lager. Kontakta kundtjänst för mer information om beräknad leveranstid via [email protected]

Hur gör jag för att leverera utomlands?
Vill du skicka din beställning till ett annat land en Sverige går det självklart att lösa. Kontakta [email protected] för mer information hur du går till väga.

Uppdaterar…
  • Du har inga produkter i varukorgen.