Frågor & Svar

Kundtjänst | Support
Har du frågor om en befintlig webborder eller behöver hjälp i webshopen kontakta gärna vår support/kundtjänst här.

Hur lång är leveranstiden på lagervaror?
Alla beställningar som inkommer innan kl 17.00 på en arbetsdag skickas normalt inom två arbetsdagar (Normalorder).

Tillkommer frakt på mitt köp?
Fraktkostnad tillkommer och baseras på din orders totala värde.

Hur kontaktar jag er om jag har frågor om artiklar i beställningsportalen?
Du når vår kundtjänst via [email protected].

Hur visas priserna i beställningsportalen?
Samtliga priser visas inklusive moms. Totalpris för din beställning summeras i kassan, inklusive eventuella avgifter för frakt och betalning.

Vi tillhör en moderat-förening, hur beställer jag då?
Moderaterna har en egen Föreningshop som ni ska vända er till, länk till den shopen finner ni via intranätet.

Hur gör jag en retur eller reklamation?
Kontakta vår kundtjänst inom 8 dagar från leveransdagen via [email protected] så hjälper de dig. Meddela gärna ditt ordernummer för snabbare hantering.

Hur gör jag om en vara saknas i min order?
Kontakta vår kundtjänst på [email protected] så hjälper de dig. Meddela gärna ditt ordernummer och artikelnummer på varan som saknades för snabbare hantering.

Vad innebär när det står ”Ej i lager” på en artikel?
Artikeln är tillfälligt slut i lager eller inte har inlevererats ännu, för att veta mer kontakta gärna vår kundtjänst via [email protected]

Hur sparas uppgifter om mig som person?
Webbsidan sparar sk. Cookies lokalt på din dator för att göra surfandet på sidan enklare. Den informationen använder vi inte för att mäta eller följa dig som person.

Om du väljer att beställa produkter från sidan sparas information om beställningen, till exempel leverans och betalningsinformation. Den sparas sen i redovisningssyfte.

Uppdaterar…
  • Du har inga produkter i varukorgen.